måndag 20 september 2010

Jag har inte

gjort många knop idag heller eftersom jag inte mått så bra idag.
Skulle ha jobbat inatt, men sjukskrev mig för det är ingen höjdare att jobba natt ensam och må dåligt.
Det har blivit stickat på hjärthalsduken och jag börjar nog få ordning på allt bara jag räknar varje varv noga.
Det har varit uppehåll mest hela dagen och gubben har passat på att klippa gräsmattan när han kom hem ikväll.
Men nu regnar det och det ska visst regna hela natten och ev. skulle det kunna bli åska.
Nu ska jag uppsöka den sköna sängen.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

2 kommentarer:

  1. Klokt av dig att stanna hemma.
    Här vräker det ner just nu, brrrrrr.
    Hoppas du kryar på dig snart.

    SvaraRadera
  2. Japp, man får inga guldstjärnor för att man knogar på i alla lägen! Ju äldre jag blir desto klokare (?!) och numera stannar jag hemma ibland och pysslar om mig själv.
    Hoppas du känner dig bättre nu!

    SvaraRadera