torsdag 3 juni 2010

Tänkte igårkväll innan

jag la mig att jag skulle klappa mig på axeln idag också och följa gubben till jobbet och gå hem.
MEN jag sov på tok för hårt imorse så det blev ingen promenad. :-(
Hade nästan gissat det för jag brukar sova ganska hårt morgonen efter ett nattjobb.
Hundarna försökte få upp mig redan vid 7, men jag stod emot och lyckades få sova till 8.
Har käkat frukost nu och lyssnar på "Sagan om Bilbo"(hört flera gånger, men är skönt att höra det jag redan hört när jag ska göra annat och när förra boken inte var så där jättebra, men jag lyckades höra den till slutet).
Ska ta itu med den rena tvätthögen innan jag börjar jobba klockan 15 och kanske göra något mer.
Men ska jag sitta här framför datorn så blir det nog ingenting av någonting skulle jag tro.
Slita mig härifrån var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar