söndag 6 juni 2010

Nu är jag vaken efter

att ha sovit ovanligt länge efter att ha jobbat natt.
Kan ju vara behövligt också eftersom jag vilade/sov några timmar igåreftermiddag och jag börjar 8 imorgonbitti och 7 på tisdag(får inga sovmornar).
Samåkte med Gugge och det är alltid trevligt med resesällskap och allra helst på morron när man är som tröttast.
Lånade ut datorn åt henne inatt också och då blev det äntligen handarbetat. :-)
Började på en Årstavla med ett grötfat med slev.

Årstavla 2007
Mitten på tavlan är vit och jag började med vitt garn, men ack så svårt det var att se och brodera korsstygnen så när jag gjort 1 eller 2 trådar av det övergick jag till annan färg. :-)
I mitt tycke så kom jag ganska långt och eftersom natten var lugn så blev det ingen stress fram och tillbaka.
Och jag är lite rädd för att jag behöver nya glasögon också för dessa börjar nog vara lite för svaga.
Nu njuter jag av solen ute på altanen tillsammans med gubben och datorn. Det är lite svårt att se skärmen, men vill jag så vill jag. Gubben gav upp och stängde av sin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar