måndag 30 november 2009

Gubben och jag har

varit ner och gratulerat en av hans lillebror som fyllde år idag. Passade också på att ge den ena sonen sitt paket som han skulle haft för flera dagar sedan då han fyllde 10 år. Men bättre sent än aldrig. :-)
Idag har jag och min gubbe varit tillsammans(på riktigt) i 32 år och förlovade i 24, ack vad tiden går fort.
Det är snart dags för sängen eftersom jag ska upp tidigt även imorgonbitti, men sen har jag sovmorgon i en vecka tror jag visst. :-)

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH DRÖM OM EN VIT JUL!!!

3 kommentarer:

  1. Grattis till många fina år! och grattis till många fina nya år!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Härligt med alla dessa år, är du lika kär ännu?

    SvaraRadera
  3. Det är bara att sälla sej till skaran av Gratulanter................!dax med bröllop
    nu då kanske ?

    jag är så nöjd nu när vi äntligen har snö,WM i skidskytte och Jamtlis Julmarknad é räddad.
    Ha det gott !

    SvaraRadera