torsdag 26 november 2009

Då var det

kväller igen då.
Idag har jag jobbat mellan sju och två. Var glad när klockan ringde för jag har faktiskt sovit riktigt gott inatt.
Efter jobbet satte jag mig med det "roligaste" som finns så här i slutet på månaden och konstaterade att vi fick lika mycket/lite över som förra månaden. :-(
Drog iväg och storhandlade och när vi kom hem höll grabben på att fixa mat åt oss.
Det har varit ännu en regnig dag och inte känner jag mig så glad såna här dagar.
Nu är det dags att söka sig mot sängen igen för jag har lyckats med konststycket att jobba 3 mornar på raken. :-)
Jag är ledig på lördag, men sen börjar jag sju på söndag, sju på måndag och sju på tisdag. Hur har jag lyckats med det? :-)
Det är skönt med tidiga mornar för då kommer jag ju hem tidigare, men jag får ju inga sovmornar som är så skönt.
Men sovmornarna kommer ju sen. :-)
Sängen väntar så:

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH DRÖM OM EN VIT JUL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar