lördag 3 oktober 2009

Ska leta mig mot

sängen nu och det ska bli ganska skönt att få sova.
Dagen har varit seg, beror både på att jag jobbade natt och vädret.
Det har regnat hela eftermiddagen.
Vi har inte gjort många knop efter det vi ätit. Gubben och tomten var ner till byn och köpte lite mjölk och tyvärr kom han hem med ostbågar också. :-( De är nästan slut.
Gubben och jag har suttit med varsin dator och tittat både på den och på TV:n där vi körde Star Trek, andra generationen för fullt.
Jag har faktiskt broderat på min tomte också, men bild kommer imorgon när jag slår igång den stationära datorn.
Jag hoppas att jag inte är lika seg imorgon utan får något mer vettigt gjort än att sitta vid datorn. Skulle vara brodera mera. :-)
Nej, nu kära vänner ska jag gå och knyta mig så jag vaknar som en pigg och alert människa imorgonbitti.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar