söndag 18 oktober 2009

Nu börjar även

denna söndag gå mot sitt slut.
En dag vi bara tagit det lugnt och det nyttigaste vi gjort är promenaderna med hundarna.
Det tråkiga när vi var ut med dem för ett par timmar sen var att det regnade och att det ev ska övergå i snö till imorgon.
Ack så halt det kommer att bli.
När man är här uppe får man inte ha alltför bråttom om man vill ha svar på sina sms.
Grabben skickade ett sms till mig vid halv tre tiden och det kom fram till mig nån timme senare. Han hade också skickat ett till gubben vid kvart i sex och det fick gubben vid åtta. :-)
Men vi är bara glada att det mobila bredbandet fungerar så vi kan vara ute och surfa och hålla kontakt med folk hemma. Men det kräver att vi sitter vid köksbänken är och har den lilla dosen hängande i fönstret. Lite obekvämt, men vi har ju semester. :-)
Har broderat lite och upptäckte att jag gjort fel på ett ställe, men som tur är kan jag fuska lite grann så det är ingen som kommer att märka det.
Gubben och morbröder sitter och tittar på TV, tror det är Wallander på engelska och jag sitter i köket vid datorn.
Måste försöka slita mig lite så jag fortsätter att brodera.

1 kommentar:

  1. Hoppas ni slipper halkan nu bara. Ha några sköna dagar nu och njut av varandra och vovvarna.

    SvaraRadera