söndag 4 oktober 2009

Nu är jag vaken, men

om jag är pigg och alert vet jag inte.
Två labbar väckte mig först vid halvåtta, men då var det bara att låtsas som att jag sov för jag ville inte upp då. Men sen strax efter åtta gick det inte och låtsas längre. Gubben klev upp före mig, men de stannade hos mig och ville bli kliade. Och Bilton ville bli ordentligt kliad så han la sin överkropp på min överkropp.
Vad gör man? Jo, man bara älskar dem allihopa!
Gubben och tomten är ute och håller på och kör grejer idag också(tar det aldrig slut?) och jag ska försöka få lite ordning här inomhus.
Vet inte riktigt vad det tänker bli för väder idag, men solen har hälsat på en sväng iallafall.
Göra något vettigt var det!
Luvan blev klar igår och började på ansiktet gjorde jag,
lite besvärligt var det att göra 3 saker samtidigt,
men vad gör man inte för att få göra det man tycker om
med den man tycker om :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar