måndag 19 oktober 2009

Här sitter jag

och kan inget annat.
Fastnar framför datorn både hemma och borta. :-)
Hade hoppats på att gubben skulle komma och mota bort mig från datorn, men nej han har tittat på TV.
Vi har semester så vi slöar mest och då menar jag slöar.
Vi kliver upp när hundarna väcker oss(7.45), klär på oss ger dem mat och sen en promenad. Frukost när vi kommer in.
Sen slötid.
Hundarna vill ut nån gång mellan 10 och 11, sen slötid.
Lite mat och hundarna vill ut.
Hundarna får mat och sen vill de ut, sen slötid.
Sen är det dags för nattpromenad och sen sängen.
Låter det som en bra semester? :-)
Däremellan måste vi väl också åka och handla lite, men så ser våra dagar ut ungefär.
Jag har sällskap av min ena morbror som sitter med sin dator. :-)
Nu kom gubben in också undra om han vill ha datorn?
Jag avlägsnar mig från denna sida iallafall. :-)
GOD NATT OCH SOV GOTT OCH DRÖM SÖTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar