tisdag 11 augusti 2009

Säger ännu en gång

vad mycket underbara bloggar det finns att läsa.
Många av de bloggar jag följer/läser handlar om handarbete på ett eller annat sätt.
Jag har hittat två nya ikväll, suck. :-)
Den största frågan jag egentligen har är: Hur hinner ni med hem, familj, jobb och handarbete?
Jag tycker inte att jag inte hinner någonting.
Men ofta när jag har för mycket att göra(som måste göras) så blir jag handlingsförlamad och hamnar framför datorn istället.
Jag får nog jobba på att göra det jag ska så jag kan ägna mig åt roliga saker sen.
Och klockan är över halvett igen och jag ligger inte i sängen.
Nästa vecka börjar allvaret och då behöver man sov vid den här tidpunkten.
Ikväll blev det inget mys ute på altanen med dvd-film och broderi utan jag hamnade här framför datorn och gubben titta på film på övervåningen med grabben.
Så kan det bli ibland.
Nej, nu är det bäst att jag stänger ner och går och lägger mig för eventuellt måste jag kliva upp vid sju-halvåtta och släppa in hantverkare hos grannen.
God natt och Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar