fredag 14 augusti 2009

Jaha, nu är

klockan över midnatt igen.
Hur ska det bli nästa vecka då vi måste gå till våra jobb och inte kan sitta uppe halva nätterna och uggla?
Den som lever får se.
Min yngste svåger ringde ikväll och pratade bort en stund och undrade om han fick sova här när han kommer och hälsar på nästa helg. Och det är klart att han får.
Han ska inte bara hälsa på oss utan även sin äldre bror med familj.
Kvällen har avslutats med gubben framför en dator och jag framför en annan.
Trevligt, men så blir det också ibland.
Men nu är det sängen som gäller och jag hoppas att jag får sova gott hela natten och inte som i natt när jag var vaken stup i kvarten(kändes det som iallafall).
God natt och Sov gott!!!

1 kommentar:

  1. Visst är det lustigt att man aldrig kan komma i säng, jag blir som mest krestiv efter kl. 22, sen är jag helt död när klockan ringer på morgon. Tur man jobbar mycket nattpass. Tack för grattishälsningen

    SvaraRadera