lördag 8 augusti 2009

Gårdagskvällen avslutades

som kvällen innan.
Tittade på en dvd-film ute på altanen och samtidigt broderade jag på mammas duk. Nu är nästan halva duken klar.
Det var så varmt igår att gubben behövde inte sätta på terassvärmaren.
Dagen idag verkar också bli varm.
Jag klev upp vid halvåtta(halvt död) och startade en tvättmaskin. Sen gick jag och la mig en timme till medan maskinen tvättade.
Nu har jag startat en till(eller för ett tag sen) och väntar på att den ska bli klar så jag kan köra nästa. :-)
Jag är seg idag och det beror på att jag inte kunde somna när jag skulle, så denna dag kommer nog att bli seg.

1 kommentar:

  1. låter som här hos mej ! det går ju inte att sova när det är för varmt.
    nu har vi 29,9 i skuggan.....phu !
    har varit o badat i dag en sväng,fasst jag tror det blir ett dopp i kväll oxå,så man blir nerkyld o kan sova.

    Ha det gott !

    SvaraRadera