onsdag 20 maj 2009

Nu är jag ledig i

i hela fyra sköna dagar, hoppas jag att det blir.
Jag ska då inte behöva passa några tider hoppas jag, men det man ju aldrig.
Vad jag hoppas mest på är att det ska vara vackert väder så jag/vi kan vara ute så mycket som möjligt.
Innan jag for iväg till jobbet så satt jag och njöt av solen de stunder den visade sig och frös lite när den gick i moln. Broderade gjorde jag på en liten kyckling(snart klar).
Fick ett besök av grannpojken och den broderitokiga tjejen. Alltid kul att träffa dem.
När gubben min kom hem idag så satte han igång att städa och när jag kom hem efter nio ikväll så blev det en liten paus med lite macka och datorläsande.
Nu är han igång med dammsugaren igen och jag ska ta itu med disken så jag också gör något nyttigt.

Den tredje lilla kycklingen som snart är klar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar