torsdag 12 mars 2009

Slött

Gubben har varit hemma även idag. Är trött i kroppen och orkeslös. Magen verkar ha lugnat sig och magsjukan har inte börjat på mig(än).
Men jag känner mig heller inte så pigg, hade lite feber igårkväll och även ikväll. Ska jobba hela helgen, men jag får se hur det blir med det imorgonbitti. Det är inte kul att jobba en hel helg och känna att man inte orkar ge det man vill ge.
Har blivit väldigt lite gjort idag pga "latmaskarna"/"sjuklingarna".

Läst en hel del handarbetsbloggar, men inte kommit mig för att pröva om jag kan lägga in egna bilder här.

Har faktiskt broderat lite grann nu ikväll på en påsktavla. Det är bara efterstygn kvar och det skulle vara kul att börja på nästa tavla i samma serie(det är 4 tavlor).

Ett måste hade jag idag och det var att duscha en av våra hundar, en tax, och det blev gjort nu här ikväll. Han fick även klorna klippta, vilket han avskyr som pesten så för att kunna göra det måste man överraska honom.

De andra hundarna får vi duscha en annan dag och deras klor klippte jag i helgen.

Dags för några stygn på tavlan innan sängen kallar på mig ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar