tisdag 10 mars 2009

Här igen

Jag har inte försökt lägga in bilder eller skriva något mer här, men det beror på tidsbrist OCH att jag lyckades hålla mig från datorn nästan hela dagen igår.

Jag tvättade några maskiner tvätt och vek lite av ren tvätt också för att sen sätta mig och brodera en liten stund innan jobbet.

När jag kom hem så fick gubben hjälpa mig att fylla i en blankett på datorn till Lantmäteriet. Staten ska registrera lägenheter i hela Sverige och jag bor inte i nån lägenhet utan i villa. Men det är visst för att underlätta för att kunna föra statistik i framtiden. Men jag lovar det var inte lätt att förstå hur man skulle göra för att fylla i rätt(om vi nu gjorde det). Gubben och jag blev nästan osams ända till han av en slump tryckte på rätt ställe.

Idag är jag ledig och jag ska försöka hålla mig borta från den här apparaten så mycket som möjligt, men det är svårt. Jag ska tvätta, städa och försöka göra en snygg inbjudan som mina grannar ska ha(och då måste jag använda datorn).

Till nyttan nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar