lördag 17 mars 2018

Jag undrar så mycket

om allt och ingenting.
Just nu funderar jag på när jag kommer att lära mig att hålla käften för husfridens skull.
Känns som jag håller på att gå sönder inombords för att jag inte får tycka och säga vad jag vill, men snäll och ställa upp på allting ska jag göra. Och göra det utan att klaga.
Men att försöka säga hur jag vill ha det faller inte i god jord utan det blir bara sura miner och hårda ord så då slutar det med att jag ger mig.
Allt för husfridens skull!
Antingen kan jag sätta silvertejp över munnen eller så kan jag sy igen den så jag inte kan prata och lämna ett litet hål så jag i alla fall får i mig näring.
Jag och gubben försöker göra saker så att det ska bli bra för andra, men när vi tycker någonting så får vi/jag bara skit tillbaka.
Duger till att tigga saker av, men att ge tillbaka till oss är svårare.
Vet inte om det är någon som läser det jag skriver och detta inlägg är bara ett gnällinlägg så jag hoppas väl lite grann att ingen läser detta.
Slut på gnället denna gång!
Jag gillar människorna vi är snälla emot, men jag vill bara att de ska förstå hur mycket vi offrar för deras skull.
TACK FÖR MIG FÖR IDAG!!!

2 kommentarer: