lördag 10 december 2016

Ett hopp är nu

att det ska bli lite lugnt med dödsfall i vår närhet ett tag.
I morse upptäckte vi att den lille hamstern hade somnat in i sitt bo. Han blev 2,5 år 😢
Jag var upp i natt på toa och då regnade det och sen när vi klev upp så snöade det. Och har gjort så hela dagen.
Jag har jobbat mellan 12 och 21 och ska jobba samma tid imorgon med.
Gubben har varit i sågen och hållit på med en bil som det visade sig vara ett större fel på han vad han hade trott. Så den bilen får gå till skroten.
Han har också  plockat in saker i bokhyllan som vi tog hos min farbror och det är saker från honom som han plockat in och som han i framtiden ska titta på om han kan göra något med det.
Har faktiskt broderat lite också.
161209
Skulle vilja brodera mera, men jag fastnar hela tiden vid datorn och till viss del beror det på att vi har så mycket grejer här hemma så jag vet inte vart jag ska börja städa.
Igår fick jag iallafall upp gardiner i  4 fönster.
Men hinner jag/vi få tipp topp till jul så kommer det att bli jul iallafall.
GOD NATT OCH SOV GOTT MINA VÄNNER!!!
DRÖM SÖTT!!!
😴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar