måndag 23 maj 2016

Måndag efter

en jobbarhelg med 2 tidiga mornar för mig.
Gubbens väckarklocka ringde 3:30 i morse och han for till jobbet 4.
Jag vaknade till när hans klocka ringde och när han kom och sa att han for iväg, sen sov jag till ca 7.
Tvättat lite har jag gjort, tagit reda på torr tvätt, tagit ut kaninerna i sina hagar, plockat och flyttat saker, suttit vid datorn.
Gubben kom hem efter 14 och då fikade vi lite och sen började han med altanen.
Idag var jag snäll mot honom och fixade till maten så han kunde hålla på därute.
Och jag misstänker att jag håller på att bli sjuk för jag diskade direkt efter maten.
Efter många om och men fick jag till slut fram broderiet och fick till några korsstygn på katten.
160523
Det har varit riktigt fint väder idag och det har blåst lite, men det har inte gjort något för det var ganska varmt och varma vindar.
Nu ska jag till sängen vandra för jag börjar bli trött och behöver nog sova. Gubben sover sen några timmar tillbaka.
I helgen hade Älva några kompisar här och de hade trevligt ihop.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM SÖTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar