söndag 28 februari 2016

Och snart

kan vi lägga februari månad till handlingarna.
Men vi ska först ha den 29 februari eftersom det är skottår i år.
Gubben fick ju skjutsa Älva till affären den 25 februari och hon kom med hårfärg(röd), två gula kycklingar och nagellack. Fina presenter.
Av kompis W fick jag en uggla i tyg.
Sen hade de köpt tårta och kakor som vi käkade innan vi gick upp och tittade på film.
På fredagsförmiddagen så var gubben och jag iväg på ett möte som tog ett par timmar.
Hemma igen så skulle gubben åka ut i skogen, men han fick laga maskinen istället.
Jag tvättade några maskiner tvätt och mycket mer blev det inte gjort.
Mer film blev det på kvällen och även handarbete för mig.
Inte blev det någon sovmorgon på lördagen heller för kompis W behövde ju åka hem eftersom sportlovet tar slut för honom på måndag.
Det blev många mil i bilen och solen sken på oss.
Var hemma vid 18-tiden och då blev det lite mat i magen(lunch åt vi ute förstås).
Sen blev det slöande framför varsin dator och lite handarbete för mig.
Och naturligtvis blev det ingen sovmorgon för mig idag heller för jag jobbade mellan 7 och 16.
Direkt efter jobbet åkte jag på kryddparty och köpte kycklingbuljong och smakade på en massa goda saker.
Här kommer bilderna på mitt handarbete:
 160226
 160227
160228
Nu är det dags att dra sig mot sängen och imorgon ringer inte klockan inte 5:30 utan någon timme senare.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM SÖTA DRÖMMAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar