måndag 14 december 2015

Vaknade igår morse

och kände mig lite täppt, men det var inte så farligt iallafall.
Åkte och jobbade och det gick bra.
Kom hem och strax innan vi gick i säng började jag frysa något så förskräckligt. Men ingen feber hade jag.
Däremot i morse när jag vaknade så var jag tvungen att ta tempen 2 gånger för jag tänkte att det måste vara något fel, men det var det inte.
Över 38 grader hade jag och det är ett tag sedan jag haft så mycket.
Blir inte många knop i dag här hemma och jag har redan ringt till jobbet och sagt att jag inte kommer imorgon.
Det är minusgrader idag och solen skiner, men om några dagar kommer det att vara plusgrader igen så det kommer nog att bli en grön jul.
Jag hoppas att jag orkar brodera lite idag mellan nysningarna så mina tomtar blir färdiga.
HA EN FORTSATT TREVLIG MÅNDAG!

2 kommentarer: