måndag 21 september 2015

Måndagkväll

och jag är jättetrött.
Klev upp 5.30 eftersom jag började 7.00 i morse och slutade 14.00(utan rast och där jag slängde i mig maten 13.45).
Det är fortfarande kaos på jobbet och tyvärr flera som sjukskrivit sig för att de inte orkar just nu.
Både igår och idag har det varit fina dagar som har avslutats med lite regn på kvällskvisten.
Igår var det sommarvärme och rentvätten blev vikt ute i solen.
Tyvärr blev det inte mycket annat nyttigt gjort, men jag har broderat på min hönsgård.
150920
150921
Älva har varit på sin praktik idag och gubben har fixat grejer till bilen vi köpte för någon vecka sedan.
Nu ska denna tant lyfta sin bak från stolen och pallra sig upp för trappan, borsta tänderna och sen lägga sig i den sköna sängen.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM SÖTA DRÖMMAR!!!

1 kommentar:

  1. Det är jobbigt när det blir så på sitt jobb. Det behövs en stark ledning som förstår och vågar göra de förändringar som behövs, hoppas ni har det så det ordnar sig för er.
    Kram

    SvaraRadera