tisdag 5 maj 2015

Tisdag och

jag är ledig.
Grått var det när jag klev upp i morse, men nu försöker solen iallafall titta fram på oss och jag hoppas att den stannar kvar här.
Just nu är jag i en riktig svacka och ingenting händer varken hemma eller på jobbet känns det som och jag undrar när allt tänker vända.
I söndags så var det uppehåll hela dagen, men det blåste kalla vindar så det var inte direkt skönt ute.
Framåt kvällen så satt jag ute på altanen(den inglasade) och började på ett nytt broderi. Det var riktigt skönt därute för solen sken och värmde oss, men när den gick i moln var det absolut inte lika skönt.
Hönsgården 150503
Igår jobbade jag mellan 15 och 20 och innan dess hann jag ta hand om en massa rentvätt, men tyvärr finns det lite till att ta reda på innan jag är helt nöjd.
Nej, försöka ta tag i denna dag och inte försöka deppa ner mig alltför mycket.
HA EN TREVLIG TISDAG!!!

1 kommentar:

  1. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvaraRadera