onsdag 15 april 2015

Onsdag och

halva min lediga dag har snart gått.
Hade tänkt göra en hel del innan klockan 12, men det har inte blivit så mycket gjort än.
Det viktigaste har jag väl gjort när jag rengjort till våra marsvin.
Okej, jag har startat en maskin tvätt också och ska ta mig i kragen och plocka ur diskmaskinen.
Och jag borde väl hinna det innan 12 och då har jag ju gjort lite mer nytta innan 12.
Gubben är på sin utbildning som vanligt.
Solen tittar fram idag och jag hoppas att det kan bli så fint att jag kan sitta ute och njuta ett tag idag.
Ibland undrar jag vad jag gjorde här hemma innan vi hade dator. Jag är rädd för att det inte var så mycket nytta då heller.
HA EN FORTSATT TREVLIG ONSDAG!!!

1 kommentar:

  1. Här var det fint väder på förmiddagen när jag jobbade, typiskt. Sen nu på eftermiddagen skulle vi faga på hembygdsgården och såklart började det regna, höll ut nästan en timma innan jag gav upp, nån måtta får det väl ändå vara.

    SvaraRadera