torsdag 23 april 2015

Nu är det

torsdag och nästan hela veckan har gått.
Det är ingen bra vecka för jag har på tok för mycket att tänka på och som jag inte rår för själv(bra med folk runt en som vet hur allt ska vara!).
I måndags var jag ledig, men inte hände det så mycket här då.
I tisdags jobbade jag mellan 14 och 21, men jag åkte in redan till 12 och gjorde 2 administrativa timmar.
Igår, onsdag, så jobbade jag mellan 7 och 11 och sen hade jag en eftermiddag som inte var rolig med alla tankar om allting. Gubben och jag var på ett möte där vi fick en massa måsten.
Idag är det alltså torsdag och jag börjar jobba klockan 15 och ska vara där till 20. Innan dess hoppas jag att jag hinner göra någonting iallafall.
Jag har faktiskt varit lite duktig måndag och tisdag. Jag åkte med gubben en bit på morgonen och sen gick jag hem. Tog ca 1 halvtimme bägge gångerna så jag fick ihop till 2 pass i HälsoUtmaningen.
Jag har också varit ute en kort sväng med bruna labben där han fått gå lös och lukta på lite nytt. Han är ju inte så ung längre och lite stel och han blir så glad när han får gå ut så har han koppel på sig så drar han för mycket och får lite ont.
Vi har faktiskt varit ute idag också.
Vi har haft tur med vädret denna vecka med solsken varje dag.
Lite stygn har jag fått till på Tomtens julbrev(ett under):
150420
Nej, ta tag i denna dag och försöka få något vettigt gjort innan jobbet kallar.
HA EN TREVLIG TORSDAG!!!

2 kommentarer: