onsdag 15 april 2015

Ja, inte

blev det något solsken så jag kunde sitta ute och njuta.
Jag tog mig i kragen och vek den rena tvätten. Nu är det bara strykningen kvar i denna omgång.
Gubben var sugen på min köttfärssås så det var bara att laga till den åt honom. Och det var ett tag sedan jag fixade maten här hemma eftersom det är han som är duktig på laga mat.
Medan jag fixade med maten så drog han iväg och städade vårt städställe.
Sen har det inte hänt ett dugg för mig här hemma och det är ju inte alls ovanligt.
Nu har vi fastnat framför en film som heter "Ett bra år" och tyvärr är den bra, men den slutar alldeles för sent för att vara mitt i veckan.
Imorgon ska jag jobba mellan 14 och 21 och jag hoppas att jag får någonting gjort innan jag drar iväg till jobbet.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM SÖTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar