fredag 27 mars 2015

Jaha,

då var det fredag igen.
Hade tänkt ta en riktig sovmorgon, men det tyckte inte kroppen och knoppen.
Första vändan jag vaknade var vid 1 och då var jag tvungen att gå på toa. Sen var det vid 5-tiden igen och samma tanke som igår att det är 1,5 timme innan gubbens klocka skulle ringa. Men han stängde av den vid 6 i morse också. Han har tydligen tittat på klockan ca 1 gång i timmen.
Jag försökte somna om igen, men misslyckades och klev ur sängen vid 7.
Jag ska jobba natt i natt så det hade ju varit bra att sova lite längre.
Gubben fick fortsätta kursen så nu är det 3 månader på skolbänken för honom.
Idag på morgonen har jag gjort månadens verkliga måste och betalt våra räkningar. Inte fick vi mycket över, men vi ska nog klara oss.
Sen har jag fått lite tvätt tvättad och upphängd.
Grått och trist är det ute också och det ska visst fortsätta så hela helgen. Igår kväll innan vi gick och la oss så ösregnade det ordentligt.
Nu är det väl bäst att jag tar tag i resten av denna dag också.
HA EN FORTSATT SKÖN FREDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar