fredag 6 mars 2015

Hej!

Har ni glömt bort mig?
Jag finns kvar och har hur många gånger som helst tänkt skriva lite, men det har inte blivit så.
Ikväll har jag lånat ut datorn till Älva så jag bloggar från mobilen.
Det är ganska tufft både här hemma och på jobbet.
Och det tar på krafterna.
Vad som är skönt är att solen börjar titta fram mer och mer.
Jobbar hela helgen och det tar på den late.
Gubben håller på att försöka få ut ved ur skogen och det går lite sådär. Det har varit mycket mekande med skogsmaskinen de har. När de väl fått fart på den och det börjar flyta på så pajade den igen.
Han har inget jobb än, men söker och i slutet på nästa vecka ska han börja på en kurs.
Det har blivit en del handarbetat och bildbevis kommer när jag sitter vid datorn.
Jag har snart också sorterat klart mina broderigarner och jag har inte så mycket som jag trodde.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Att ha det tufft av olika anledningar är inte roligt, det tar på krafter och sliter på en själv. Hoppas det blir ljusare för dig och din familj nu när det blir ljusare ute.

    SvaraRadera