onsdag 31 december 2014

Inte många

timmar kvar på år 2014 nu.
Vi sitter här hemma och häckar framför datorer och TV:n och gör inte mycket mer.
Gubben har avslutat detta år med att ta in mer ved så vi har något att elda med. Själv motionerade jag dammsugaren på undervåningen.
Älva ville ha kebabtallrik så jag, gubben och T åkte ner till byn för att köpa en sådan till henne. MEN alla pizzerior i vår kommun var stängda så vi fick åka till min arbetarkommun och där hittade vi en öppen pizzeria så hon kunde få sin kebabtallrik.
Till oss andra fick T laga lasagne som blev jättegott.
Plusgrader är det ute och det märks inte att det är vintermånad.
Tänkte att jag skulle skriva lite om året som gått, men jag tror att det får vänta till nästa år(imorgon alltså) .
Nu ska jag försöka slita mig från datorn och umgås med de andra här hemma.

2 kommentarer:

  1. Vi har ungefär samma action här hemma, Husbandet och jag, tv och datorer och lite handarbete. *hahaha* Ganska skönt faktiskt! Gott Nytt År till er! Kram

    SvaraRadera