måndag 24 november 2014

Vilket novemberväder

vi har haft idag.
Blåst, regn och grått!
Jobbade till 14 idag och när jag kom så satte jag mig ner och bara var en bra stund för jag så trött.
Gubben var jätteduktig igår och fixade vårt sovrum rent. Fönster, golv och allt. Samt att han passade på att möblera om där inne också.
Idag skulle jag leta reda på gardinerna som jag ville sätta upp där, MEN jag hittar dem inte.
Har ingen aning om vart jag lagt dem, men vi får leta vidare imorgon.
Han har även fixat fönstren i vardagsrummet och där hittade jag gardinerna som jag ville ha där.
Gubben åkte iväg på ett möte och samtidigt lämnade han bilen som grabben kör på verkstan för uppkollning.
Dessa bilar kostar vi har kostar oss bara pengar, men om vi inte hade dem så skulle vi inte komma någonstans.
Imorgon förmiddag ska jag ta mig till min frisör och bli av med lite hår och sen får vi se om jag stannar till och köper lite färg till håret också.
Och när jag kommer hem så måste jag städa också. Det är ju första advent på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar