onsdag 19 november 2014

Sitter här

mitt i natten och har hittat en ny funktion på min mobiltelefon.
Knäppt att det bara ska ta ett och ett halvt år innan man kommer på det.
Ja ja, jag har mycket till att lära.
Bloggar på den just nu, men jag föredrar nog datorn. Ville inte ta med mig den utifall spelet som Älva spelar inte skulle fungera på den nyservade hårddisken.
Fast det kan ju vara praktiskt att blogga härifrån också om jag kommer på något jag ska skriva på en gång.
Är lite arg på torktumlaren här på jobbet för den la av strax efter midnatt. Tur att det finns torkskåp.
Trött är jag också för jag kunde inte sova innan jag åkte iväg till jobbet.
Älva har varit ute och åkt med några bekanta idag och då passade gubben och jag att åka och handla på ett nytt ställe (för oss) i den stora staden där vi brukar storhandla. Vet inte om det blir billigare att handla där, men en sak såg vi och det var att de hade fint kött där.
Nej, nu ska jag försöka handarbeta lite medan jag väntar på tvättmaskin och torkskåp.
HOPPAS NI SOVER GOTT ALLIHOPA! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar