söndag 6 juli 2014

Då var

den här helgen också slut.
Igår stod gubben på vedbacken en bra stund, men han är inte riktigt klar än.
På eftermiddagen så var vi och grattade svärmor som fyllt år.
På kvällen hamnade vi på altanen en bra stund och där stickade jag klart ytterligare en disktrasa.
Älva var uppe hela natten(hon fick det för oss) och spelade datorspel online med några kompisar.
Idag var gubben och jag iväg och städade vårt städställe och sen fick jag ett litet ryck och målade taket på de nya kaninhusen.
Sen har jag i stort sett suttit och broderat hela långa eftermiddagen och kommit en bra bit på väg med det jag håller på med. Trodde nästan att jag skulle hinna klart idag, men nej.
Soligt och varmt har det varit hela dagen och vi har haft en stor slöardag förutom målningen och att vi var tvungna att vattna våra jordgubbar, potatisar, tomater och blommor.
Nu har gubben lagt sig för han ska jobba imorgon bitti och jag har tänkt att jag ska följa honom till jobbet och sen gå hem.
Och så ska jag ladda för nattjobb imorgon natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar