söndag 16 februari 2014

Idag ska

jag försöka chocka kroppen och lägga mig innan midnatt(tror inte jag hinner).
Gubben kom hem vid 6.30 även i morse, men han fick inte sova alltför länge eftersom vi skulle på en liten utflykt idag.
Drog iväg efter 12 och var inte hemma förrän vid 18-tiden och vi har haft trevligt hela tiden, men vädret har ju kunnat vara lite bättre.
När vi var hemma klev gubben upp och la sig och vila en stund innan jag var tvungen att gå upp och väcka honom för han skulle iväg och jobba ännu en natt.
Jag har inte gjort många knop idag, men några stygn på mitt broderi har jag iallafall fått till.
16/2 på kvällen
Nu har hundarna varit ute och kissat kväll, jag ska stänga ner datorn och ta marsvinet under armen och gå upp och lägga mig och sova.
I morgon ska jag vara snäll med gubben och låta honom sova gott och sen ska jag åka och jobba mellan 15 och 20.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar