söndag 16 februari 2014

Då var visst

klockan över midnatt igen.
Knäpp jag är som inte går och lägger mig i tid.
Gubben kom hem vid 6.30, käka lite fil och tog sin medicin, la sig sedan och sov nästan till 15.30.
Jag har tvättat lite och tagit reda på torr tvätt och suttit på tok för mycket vid datorn(som vanligt).
Fixade maten till gubben vaknade och sen åkte vi tillsammans iväg och städade vårt städställe
Hemma slöade vi vid köksbordet, sen blev det varma mackor innan gubben var tvungen att ge sig av till jobbet igen.
Jag skulle ha jobbat inatt, men har tagit semester av olika skäl.
När han hade åkt hängde jag den sista tvätten, diskade disken och satte mig vid köksbordet med TV, dator och mobil tillhands.
Tog fram broderiet och fick lite grönt gjort.
16/2
Det är inget roligt väder vi har. Idag har det varit snöblandat regn, usch.
Nu är det dags för sängen igen och en god natts sömn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar