måndag 22 juli 2013

Så är denna

måndag slut och gubben har börjat jobba igen.
Efter jobbet hjälpte han bekant J och hennes sambo med att köra iväg grejer till tippen.
Och jag har inte gjort det jag tänkte göra så det blev ett måste på onsdag vad jag än känner och säger då.
Hamnade ute på altanen med broderiet i handen och ljudboken i spelaren.
Nu börjar det verkligen synas vad det ska bli.
När dagsljuset tog slut så tog jag fram disktrasestickningen och fortsatte på disktrasa nummer 3.
Började på den i lördagskväll(om jag inte minns fel) och jag stickar den med enkel tråd och stickar upp resterna av bambugarnet jag har.
Nu är det dags för sängen och imorgon har jag sovmorgon, men jobbet kallar vid 12 och där ska jag vara till 19.
Gubbens klocka ringer 5.30 imorgon med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar