fredag 28 juni 2013

Då var

det fredag igen och 1 vecka av min semester har gått.
Vad har jag gjort?
Samma saker som jag gör på mina lediga dagar när jag arbetar.
Var iväg och hälsade på en familj med hund och katt igårkväll.
När vi kom hem därifrån satte jag mig på altanen och virkade klart sjalen samtidigt som jag lyssnade klart på ljudboken. Jussi Adler-Olsens "Journal 64" och spännande var den enda till slutet.
Har börjat på nästa bok, "Marcoeffekten", och jag hoppas att den är lika bra som de andra.
Gubben står ute på vedbacken och är förhoppningsvis klar om nån dag.
Själv har jag tagit reda på rentvätt, tvättat lite och hängt på tork.
Sen har jag naturligtvis fastnat på tok för mycket framför datorn.
Solen skiner och det är bara trevligt.
Älva har en killkompis här och de tittar på film just nu.
Får jag säga att jag är rastlös och har tråkigt utan att verka alltför otacksam för allt jag har runt mig?
HA EN FORTSATT SKÖN FREDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar