söndag 5 maj 2013

Nu är

jag trött och ska strax söka mig mot sängen.
Sov ca 3,5 timme när jag kom hem imorse.
Gubben klev upp när jag la mig och han hämtade Älva en sväng så hon fick komma hem och byta lite kläder. Hon har sovit över hos bekant J inatt och det gick bra.
De hade stalltjänst och det var tävling vid ridskolan idag så de var tvungna att släppa ut hästarna tidigt idag.
Gubben passade på att städa vårt städställe och hade väl nästan nyss kommit hem när jag klev upp.
Han gick ut på vedbacken och höll på och jag passade på att städa kaninernas burar.
Allt som allt var jag ute med dem i 2 timmar.
När burarna var städade så fixade jag mat till gubben och mig och den intog vi ute på altanen.
Där blev vi kvar tills det blev för kallt ute.
Ljudbok i cd-spelaren och broderi i handen.
Tror att detta broderi är ganska snabbsytt.
Älva kom hem strax efter 20 efter en bra dag.
Nu ska jag kliva upp och borsta mina tänder och sen hoppa i säng. Väckarklockan ringer 5.30 imorgonbitti och jag börjar jobba 8. Slutar 12, men blir nog kvar i 2 timmar till för hela huset ska storstädas.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar