söndag 12 maj 2013

Ledig och

vaken klockan 7 en söndagsmorgon!
Och jag tror nog att det beror på väldigt dålig sömn inatt. Jag har legat och vridit och vänt på mig hela natten. Till slut bytte jag sovrum för jag tänkte att jag skulle kunna bryta sömnlösheten. Och jag tror jag gjorde det en stund iallafall, men då drömde jag konstiga drömmar istället.
Igårkväll när jag kom hem satte jag mig vid köksbordet och datorn en stund tillsammans med gubben och sen innan vi la oss så planterade vi 2 blommor vid vår lilla minnesplats för våra djur som gått bort under årens lopp.
Älva var tillsammans med bekant J och hennes sambo hela dagen igår och alldeles precis nu så kom hon hem.
Gubben var ute på vedbacken i flera timmar igår för att han ska bli färdig någongång och nu är han på väg för att hämta tomte H som ska vara här idag.
På mitt schema står det idag att jag ska: städa vårt badrum
                                                             baka banankaka innan bananerna vandrar ut
                                                             städa kaninburar
                                                             plantera blommor
                                                             brodera klart tuppen
                                                             tvätta kläder
                                                             ta reda på rena kläder
Och nu hoppas jag att jag får allt detta gjort också!
HA EN TREVLIG OCH SKÖN SÖNDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar