tisdag 28 maj 2013

Fick inte

mycket gjort resten av dagen heller.
Älva försökte klippa gräsmattan, men klipparen ville inte som vi ville och sen tvättade hon av min bil.
Gubben hämtade upp sin yngre bror U och så stack de iväg och hämtade hem bussen vår som varit på verkstan sen i söndags.
Det var tändspolen som hade pajat och som tur är är det inte det dyraste som kunde ha gått sönder.
Det blev latmansmat idag(hämtpizza) och sen satte sig gubben på gräsklipparen och klippte gräsmattan.
Jag har suttit ute i solen och broderat en stund och sen flyttade jag mig till altanen och fortsatte.

Har börjat lyssna på en ny ljudbok också och den verkar lika spännande som de andra i samma serie. Den heter "Journal64" skriven av Jussi Adler-Olsen.
Nu är det dags för sängen igen och jag hoppas jag har mer energi imorgon så det blir något vettigt gjort här hemma.
Och förresten så har solen lyst i stort sätt hela dagen och inget regn har jag märkt.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar