fredag 31 maj 2013

Dammsugaren

kom inte fram igår för jag fick hämta Älva vid skolan tidigare för det var ingen bra dag. Hon somnade och sov några timmar och sen var det bättre.
Hon klippte en stor bit gräsmatta och sen fick hon lust att brodera så det sysselsatte hon sig med ett bra tag.
Den snälla, älskade gubben jag har fixade maten(som jag inte orkat göra) och sen klippte han lite till gräsmatta.
Efter detta åkte han upp och fixade till dörren på bussen så den inte ska gå sönder mer.
När vi ätit hamnade jag ute på altanen med broderiet och där upptäckte jag att jag sytt fel på ett ställe, så nu får jag trixa och trolla så att det ser bra ut när den blir klar. Och den blir ju unik om det inte är någon annan som sytt fel just där och fixar felet precis som jag.
Lilla svansen syns nu
Om det var soligt och fint igår så är det mulet och lite kyligt idag.
Idag är det gubben som håller ställningarna här hemma och jag ska jobba mellan 14 och 21.
Tänkte att jag skulle göra lite nytta innan jobbet så det är väl bäst att jag sätter fart nu.
HA EN SKÖN FREDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar