måndag 13 maj 2013

Då är

även denna dag slut och det är dags för sängen.
Hämtade Älva i skolan och skjutsade sen upp henne och bekant J till stallet där de tillbringade eftermiddagen och kvällen. Sen följde Älva med bekant J ner och käka.
Vi fick ett besök av en energirådgivare som säkert velat sälja på oss bergvärme eller värmepump, men när han såg vedhögen så tyckte han själv att han hade inte så mycket att erbjuda.
Gubben skjutsade ner tjejerna från stallet och jag ringde och pratade med min farsa som jag tyvärr inte pratat med på länge.
Sen satte jag mig ute och broderade fast det inte var särskilt varmt ute.
Det kom en liten skvätt med regn, men inte alls mycket. Hade regnat mer på byn.
Nu är det dags för sängen och jag hoppas på en god natts sömn, men det är inte lätt med alla tankar som far genom huvudet när det blir tyst omkring en.
Usch, vad det är jobbigt att vara tonåring! Med alla tjatiga vuxna runt sig som bara pratar och pratar och försöker säga viktiga, vettiga saker till en. Och de förstår ju ingenting!
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar