tisdag 23 april 2013

Tisdag och

det kommer att bli en tidig kväll för mig för jag är jättetrött och klockan ringer som vanligt 5.30.
Och imorgon ska jag även jobba mellan 8 och 15.
Gubben har jobbat idag och nu är han ute och "leker" med motorsågen. Han ska göra i ordning så det är bara att ställa sig och kapa ved på kvällarna när han kommer hem.
Älva åkte till skolan, men tyvärr orkade hon inte hela dagen idag heller. Hon sov flera timmar när vi kom hem och sen har hon tittat på film på datorn.
Jag åkte ett ärende till min arbetarkommun när jag släppt av Älva vid skolan.
Jag har inte gjort många knop sen jag hämtade Älva för jag varit så trött.
Någonting fick jag gjort iallafall:
Kon är färdigbroderad och ska nu bara sköljas upp och monteras på något sätt.
Nu är jag sugen på något nytt eller gammalt, ska kolla runt där jag har mina samlingar innan jag bestämmer mig ordentligt.
Älva var sugen på tacos så jag skar grönsaker och började på med köttfärsen innan gubben kom hem.
Har fixat undan disken och börjat elda och nu sitter jag här och tittar på klocka och funderar på allt möjligt.
Det regnade imorse, men har klarnat upp och varit uppehåll med solsken under eftermiddan. Men tyvärr blåser det väldigt mycket.
Det är inte riktigt dags för sängen än, men jag säger ändå:
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar