söndag 21 april 2013

Söndag och

solen skiner även idag.
Fick lite sovmorgon idag, men det beror ju helt på hur man ser det för timmen var väldigt sen innan jag somnade ordentligt.
Än så länge har jag hunnit med att elda, tvätta lite och suttit ute i solen och broderat på kossan. Har som mål att den ska bli klar idag, men nu tänkte jag ta en dansrunda med dammsugaren(fast jag har ingen större lust, men det behövs)
Gubben är uppe i sågen och håller på att göra i ordning traktorn och kapen så veden ska bli färdig någon gång i år också.
Älva har följt med bekant J och hennes sambo för att bada hundar och sen skulle de till stallet en sväng.
Dammsugning var det ju jag skulle göra och inte fastna här framför datorn.
HA EN FORTSATT SKÖN SÖNDAG!!!


1 kommentar:

  1. Jag har dammsugit altanen i dag, sen premiärfikade vi där! Härligt när man kan sitta ute.

    SvaraRadera