torsdag 4 april 2013

Då kan

vi lägga denna dag till handlingarna också.
Tvätten blev upphängd till slut.
Älva och gubben åkte iväg till ett möte och när det var slut passade de på att handla några munstycken till nån svets samt hämta medicin på apoteket.
Hemma har de städat av vår inglasade altan så vi kan börja använda den igen.
När de åkte satte jag mig ute i solen i ca 1 timme innan det var dags för mig att göra mig i ordning för att åka till jobbet och tjänstgöra mellan 15 och 20.
Jag började min utesittning med att brodera på detta:
En vädur till, gjorde detta på ca 30 minuter
Resten av tiden där ute så käkade jag en matlåda och läste en tidning.
Som ni förstår har det varit fint väder idag, men nu är det -3,4 så det blir ytterligare en kall natt.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Dessa kalla nätter! Så trött på dem! Härligt med inglasad altan, då kan man börja njuta av solen tidigt!

    SvaraRadera