onsdag 10 april 2013

Ännu en

dag att lägga till handlingarna.
Imorse var Älva till en sjuksköterska som tog lite blod av henne för analys.
Sen skjutsade jag henne till skolan och själv åkte jag hem och försökte göra lite nytta iallafall.
Tvättmaskinen startade jag och när den skulle centrifugera så tyckte den att den kunde dansa lite.
Jaja, gubben fixa till det när han kom hem sen.
Hämtade Älva vid skolan och sen bekant J.
Hem en sväng och sen blev det stallet där Älva bl.a red hästen B.
När vi kom hem stod maten på bordet och sen hände det väl inte så mycket mer här.
Jo, några stygn fick jag till på väduren.
Det har varit riktigt aprilväder idag. Snö och sol om vartannat. Kallt har det också varit tycker jag.
Nu hägrar sängen och en förhoppningsvis god natt sömn.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar