tisdag 2 april 2013

2 april är

snart slut också och dagen har rullat på.
Vet inte riktigt när jag vaknade, men när jag klev upp hämtade jag tidningen i postlådan. Startade en maskin med tvätt och började elda.
Hamnade framför datorn som vanligt, men jag hann iallafall ta reda på den torra tvätten.
Matlåda innan jag hoppade in i duschen.
Efter duschen så var det bara att hoppa i kläderna och hämta upp arbetskamrat KE och fara till jobbet.
Där höll vi på med sommarschemat innan det var dags för oss att ta itu med våra "normala" arbetsuppgifter.
Var på jobbet klockan 13 och åkte därifrån 20.
Solen har lyst även idag, men jag har inte hunnit njuta av den.
Gubben har dammsugit huset och tyvärr syns det inte på hall- och köksgolv. Ni förstår hundar och det börjar bli vår(snön smälter och det kommer fram annat).
Älva har varit i stallet tillsammans med bekant J och hästarna.
Nu är det dags för den sköna renbäddade sängen(gubben har naturligtvis fixat det också).
Imorgon har jag sovmorgon igen och ska jag jobba mellan 12 och 15.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar