söndag 3 mars 2013

Usch, vad

det blåste en stund i natt!
Vi vaknade alla 3 av det.
Kunde som tur var somna om för det hade inte varit roligt att kliva upp vid 4-tiden.
Jag vaknade igen strax innan 8 och klev upp. Gubben kom upp en stund senare och vi käka frukost.
Han har åkt ut i skogen nu för att hämta hem mer ved(eller det som ska bli ved) .
Älva sover än.
Ibland, alltför ofta, känner jag mig otillräcklig och vet inte på vilket ben man ska stå på för att saker ska bli rätt. Vill inte ha det så, men det blir så iallafall.
Hoppet är att allt ska bli bra tillslut fast det tar tid.
Nu ska jag ta tag i dagen och göra en bulldeg så Älva kan få nån bulle idag.
Solen skiner idag, men det blåser fortfarande och som tur är inte lika mycket som i natt.
HA EN FORTSATT SKÖN SÖNDAG!!!

2 kommentarer:

  1. Här har ocså varit ett väldigt blåsande.
    Jag var ut och körde bil kl 12 i natt. Hade lovat sonen att hämta honom, var lite rädd innan jag åkte men det gick bra.
    Otillräcklig känner jag mig ofta, men så är det nog med dom flesta tror jag. Vi duger nog som vi är!!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Nog hade vädret lite bråttom igår :D

    SvaraRadera