torsdag 7 mars 2013

Onsdagen kom

och gick ganska fort.
Gubben till jobbet och Älva till skolan efter många om och men.
Idag tvingade jag mig till att ta reda på all ren tvätt som låg och väntade på att hamna på sina rätta platser.
Hämtade Älva vid skolan som vanligt och sen blev det en lugn stund tills gubben kom hem efter jobbet.
Då blev det desto mer fart och vi drog till staden där vi brukar storhandla inte för att handla mat utan för att fixa kläder till vår Älva
Sällskap hade vi också av bekant J.
Efter inköp av kläder var det bara hem och laga mat till oss och när vi skjutsade hem bekant J så blev det en sväng förbi stallet så Älva fick säga godnatt till hästarna.
Väl hemkomna så hoppade Älva in i duschen och gubben hjälpte mig få färg i håret.
Sen blev det sänggång.
Idag är det gubben som håller ställningarna här hemma och jag ska jobba mellan 15 och 20.
Vi skjutsade Älva till skolan och sen åkte vi iväg och storhandlade så nu är det gjort och vi ska klara oss ett tag.
Innan jag börjar jobba så ska vi på ett möte alla 3 så gubben ska hämta Älva vid skolan 12.30.
Solen skiner, men är ändå lite kyligt för det blåser lite.
Stämningen här hemma är inte just nu den bästa pga av olika anledningar. Känns som om hela världen är emot oss.

Kommer att berätta vad det handlar om när jag kan sätta rätta ord på allt.
HOPPAS NI HAR EN BRA DAG IDAG!!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas de ger sig!!!!!

    SvaraRadera
  2. Men då :( detlåter inte bra, hoppas det löser sig vad det nu än är

    SvaraRadera
  3. Hoppas att allt löser sig till det bästa. Kram

    SvaraRadera