söndag 31 mars 2013

Nu har klockan

sprungit iväg igen och det har blivit en ny dag.
Påskdagen och vi måste komma ihåg att ställa om klockan till sommartid i natt.
Gubben och tomte H hjälpte bekant J:s sambo R med bilen en stund idag och när de var klara följde Älva med dem först och åt och sen till stallet.
Gubben och jag hjälptes åt och gjorde lite påskmat och när vi ätit så fick vi paltkoma.
Tomte H och gubben titta på TV på övervåningen och jag somna 1 timme på kökssoffan här nere.
Vid 17.30 så skjutsade gubben hem tomte T och under tiden han var borta som kom hans yngsta bror M med fru L och son K på ett kort besök. De hann träffa gubben också en snabbis vid bilen innan de for iväg.
Fick fram broderiet och fick ganska mycket gjort tycker jag själv iallafall.
Kvällen avslutade vi med att titta på nån skräckfilm tillsammans med Älva och då passade jag på att virka på sjalen jag håller på med.
Nu ska jag leta mig mot sängen och jag får se vilken tid jag vaknar imorgonbitti(eller idag blir det ju).
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar