söndag 3 mars 2013

Inte blev

det några bullar idag för jag hade inte tillräckligt med mjöl hemma.
Det är ju tur att det finns andra dagar att baka på.
Gubben har varit och hämtat ett lass ved ute i skogen och sen åkte han iväg och städa vårt städställe.
Jag har inte gjort mycket idag heller, men lite iallafall.
Älva fick en riktig sovmorgon idag, men det är ju sista dagen på sportlovet och imorgon börjar allvaret igen.
Kompis I var här en stund på eftermiddan.
Just nu känns det som alla problem bara hälls över oss och vi har inte svaren på vad eller hur de ska lösas. Men jag vet också att allt kommer att lösa sig fast det kommer att ta tid(tror jag skrev i förra inlägget också, men det kom några fler problem under kvällen).
Nu ska jag sätta mig och försöka få några stygn på julduken.
HA EN FORTSATT SKÖN SÖNDAGSKVÄLL!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar