tisdag 19 mars 2013

Har gjort

mitt arbetspass mellan 7 och 11 sen var jag kvar i 1,5 timme till och gjorde lite administrativt arbete(sommarschema).
Gubben har hållit ställningarna här hemma och Älva har varit i skolan.
Den älskade gubben har varit duktig idag och dammsugit. Och han har inte rört datorn förrän jag kom hem. Tänk om jag kunde vara lika duktig som honom.
Älva och bekant J har haft en fnurra på tråden, men nu är allt frid och fröjd igen(så länge det varar) och gubben är med dem till stallet där Älva ska rida hästen B
Jag har kört igång en tvättmaskin som ska hängas när den är klar och sen har jag visst lite ren tvätt att ta reda på.
Idag blåser det kyligt och det har kommit ner nederbörd i form av snö. Just nu försöker solen visa sig från sin bästa sidan, men den lyckas inte riktigt.
HA EN FORTSATT SKÖN TISDAGEFTERMIDDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar